2019 Referat

Generalforsamling 21/2/2019

• Deltagere fremgår af tidligere fremsendt liste/billede Indkaldelse og tidligere referat godkendt

Referat

1. Dirigent: Tomas Christensen, Nr 71
  2. Referent Carl Holde-Jensen, nr 56
  3. Carl Holde-Jensen berettede om året der gik og aktiviteterne på vejen
  4. xxxx
  5. Regnskab 2018 godkendt
  6. Budget 2019 og kontigent 2019 på DKK 100,- blev godkendt. HUSK at indbetale kontigent nu. VENLIGST OPLYS HUSNUMMER i tekstfeltet, når I indbetaler kontigent. Ellers kan Anni ikke se, hvem der indbetaler
  7. Forslag om hjertestarter er godkendt med 12 stemmer for, 0 imod og 2 neutrale stemmer
  8. Velkommen til Susanne Westermann,(nr 42), der blev valgt ind i bestyrelsen. Tomas Chistensen træder ud af bestyrelsen
  9. Revisor og supleanter fortsætter
  10. EVT:
    • Bestyrelsen opfordrer alle til at rette henvendelse til bestyrelsen, hvis du bliver kontaktet af kommunen og bedt om at udskifte vandstikledning
    • Vi opfordrer til at bruge app’en «borgertip», hvis medlemmer observerer forhold på og omkring vejen, der skal udbedres
    • Husk at se udsendelsen «Vore vilde veje» 27. marts på TV2 – her er Hejrebakken centrum for programmet
    • Udvalg – Bestyrelsen valgte sidste år at lægge diverse aktiviteter i udvalg. Denne praksis fortsættes i 2019. Dette betyder at aktiviter drives af beboerne på vejen og som udgangspunkt dem, der har fået ideen eller andre ildsjæle. For hvert forslag vil der være tilknyttet et bestyrelsesmedlem, som dog ikke driver aktiviteten.
Senest opdateret: 2019-03-27