2016 Referat

Senest opdateret: 2016-02-14

Så er referatet fra generalforsamlingen 2016 02 11 klar til at blive præsenteret her:

Tomas nr. 69 blev valgt til dirigent, og han konstaterer, at indkaldelsen til generalforsamlingen er modtaget i henhold til gældende vedtægter for foreningen.

Referent (Morten nr. 73)

Bestyrelsens beretning (Michael nr. 67)

Cykeltur til flyvepladsen – godt arrangement, god fortæller, god tur og dejligt vejr.

Sommerarrangement på skolen – fint arrangement, børnene hyggede sig, lidt få med, så formatet skal diskuteres.

Furesø vandforsyning, stikledning. Man skal aktivt melde sig til som andelshaver via deres hjemmeside. Det anbefales at man melder sig – man kunne forsøge at få en fra Hejrebakken med i bestyrelsen for at være med til at sikre bedre behandling af kunderne.

Hækklipning. Et eksempel på at vi gennem henvendelse til nabo-grundejerforening har fået klippet en hæk.

Vi sendte til jul en mail rundt omkring tyveri. Det opfordres til at man får tjekket mailadressen på listen, hvis detaljer er ændret bedes opdateret mail sendes til kasseren.

Vejens beskaffenhed. Der er nogle brønddæksler, asfaltkant ved fortov. Kunne man få lagt fliser igen, når alt med stikledninger er færdiggjort? Man kan gå ind selv på kommunens hjemmeside og gøre opmærksom på, at der er problemer med fliserne. Nogle har prøvet det uden held. Bestyrelsen opfordres til at kontakte Furesø Vandforsyning for at sikre, at borgerne modtager korrekte tegninger.

Regnskab og budget (Jens nr. 66)

Af revisorer godkendt regnskab delt ud, gennemgået og godkendt.

Budget for 2015 foreslås gentaget som budget for 2016. Budget godkendt.

Forslag (Michael nr. 67)

For at prøve noget nyt stilles forslag om tur til Skovlyst som alternativ til foregående års arrangementer. Forslaget godkendt og det foreslås, at arrangementet ligger i juni.

Forslag om at lægge info om overskydende planter fra haven på hjemmesiden. Ingen tog ejerskab og ideen lades ligge.

Jørgen vil gerne stille et rulle-stillads til rådighed for ejerforeningen.

Valg af bestyrelse

Carl Holde-Jensen nr. 56 er på valg og stiller op igen og bliver genvalgt

Jens Rasmussen nr. 66 er på valg og stiller op igen og bliver genvalgt

Suppleant Carsten Langkjær nr. 54 er på valg og stiller op igen og bliver genvalgt

Suppleant Jesper Gottlieb nr. 32 er på valg og stiller op igen og bliver genvalgt

Revisorer

Jørgen Madsen nr. 48 er på valg og ønsker ikke genvalg. Jesper Sundwall nr. 40 stiller op som revisor og bliver valgt.

Irene le Dous nr. 64 er på valg og ønsker ikke genvalg. Annie Graabirk nr. 28 stiller op som revisor og bliver valgt.

Jens Rybøl nr. 1 bliver valgt til revisorsuppleant.

Eventuelt

3 store natursten er fjernet fra trappen til skoven nede ved institutionen.

Der er blevet observeret rotter, og det er blevet meldt til kommunen, og de er blevet fjernet.

Der henstilles til, at vi parkerer mere hensigtsmæssigt på vejen og ikke lige op af fartbump. Andre kommenterer, at de bevidst holder på vejen for at få trafikanter til at sænke farten.

Der henstilles til, at man følger anbefalingerne for havearbejde som findes på hjemmesiden.

Der blev diskuteret en del træer.

__________________________                                                                            ______________________________

Michael Hauskou                                                                             Dirigent
Formand                                                                                            Tomas Christensen